به گزارش آساسرمایه، سخنگوی دولت ساعاتی پیش از تعطیلات سراسری در کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داده است. بر این اساس، بورس فردا تعطیل است.

امیرمهدی صبائی، سخنگوی سازمان بورس گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانک‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورسهای اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل خواهد بود.

ی افزود: همچنین در مورد مجامع شرکت‌های بورسی در روزهای فوق، اطلاع‌رسانی لازم باید از طریق سامانه کدال صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید: جزئیات عرضه اولیه فن افزار


بورس چهارشنبه تعطیل می شود؟

امیرمهدی صبائی، سخنگوی سازمان بورس در این راستا گفت: با توجه به اعلام تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، در مورد فعالیت بازار سرمایه برای فردا(چهارشنبه) مورخ ۱۱ مرداد، موضوع بررسی و تا پایان روز جاری در این خصوص تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از آن نیز طبق اعلام مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با توجه به تعطیلی سراسری در کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، بانک ها نیز این دو روز تعطیل شدند.

مصطفی قمری وفا در گفت و گو با شهر بورس گفت: پیرو موافقت هیات دولت با تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در کشور به دلیل گرما، تمامی شعبات بانکی نیز در این دو روز تعطیل شدند. همچنین شبکه بانکی موظف شد شعبات کشیک منتخب خود را دایر و به اطلاع عموم برساند.

با توجه به تعطیلی بانک‌ها، اصولا باید معاملات بازار سرمایه نیز فردا تعطیل شود ولی با این وجود اما و اگرهایی وجود دارد که باید منتظر ماند و دید آیا بورس فردا قطعا تعطیل خواهد بود یا خیر؟!