هفته‌ای که گذشت …

 

تحلیل تکنیکال شاخص کل

شاخص کل در هفته ای که گذشت همچنان در گیر با ابر کومو بود و شاهد روند خاصی در بازار نبودیم و در روز پایانی هفته معاملاتی شاهد شکسته شدن ابر کومو و افزایش ارزش معاملات در بازار بودیم.

تحلیل شاخص هم وزن

شاخص کل هم وزن موفق به عبور از ابر کومو شده و توانسته خود را بالای این محدوده تثبیت کند اولین مقاومت پیش روی شاخص کل 730000 واحد می باشد.

نسبت شاخص کل به هم وزن

نسبت شاخص کل به دلار

تحلیل سهام منتخب

قثابت:نماد معاملاتی قثابت را در تایم روزانه مشاهده میکنید.قثابت در محدوده کف کانال صعودی بلند مدت خود قرار دارد و واگرایی در اندیکاتور rsi  و macd مشخص میباشد.قثابت در محدوده 260 تومان حمایت قابل قبولی دارد و میتوان با رعایت حد ضرر در همین محدوده بسهم را نگهداری کرد اولین تارگت پیش روی سهم محدوده 300 تومان می باشد.

                   این تحلیل مبنی بر سیگنال خرید نمی باشد لطفا پس از بررس اقدام به معامله کنید.

بجهرم:بجهرم را در تایم روزانه مشاهده می کنید.بجهرم موفق به شکستن خط روند نزولی خود شده است و توانسته خود را بالای خط روند نزولی تثبیت کند.واگرایی در اندیکاتور های MACD , RSI نشان از پتانسیل رشد در این نماد می باشد.در صورتی که بجهرم موفق به عبور از مقاومت 248 تومان شود میتوان با رعایت حد ضرر 225 تومان به این نماد ورود کرد.تارگت های پیش روی بجهرم 280، 350 و 450 تومان می باشد.

          این تحلیل مبنی بر سیگنال خرید نمی باشد لطفا پس از بررس اقدام به معامله کنید.

درازک:درازک را در تایم روزانه مشاهده می کنید.درازک موفق به شکستن خط روند نزولی خود شده است و در حال حاضر بالای خط روند نزولی خود در حال معامله است.واگرایی که در اندیکاتور macd قابل مشاهده است نشان از پتانسیل رشد این نماد دارد.محدوده 1190- 1200 تومان برای ورود مناسب می باشد.حد ضرر این معامله 1120 تومان و تارگت های پیش روی درازک 1300 تومان و 1450 تومان می باشد.

                   این تحلیل مبنی بر سیگنال خرید نیست لطفا پس از بررسی اقدام به معامله بفرمایید.

فاراک:فاراک را در تایم روزانه مشاهده میکنید.فاراک در کانال نزولی قرار داشت و امروز موفق به خروج از کانال نزولی نشده است واگرایی در اندیکاتور های macd , rsi نشان از پتانسیل رشد در این نماد می باشد در صورتی که فاراک موفق به عبور از 185 تومان شود میتوان به این نماد ورود کرد.حد ضرر این معامله 165 و تارگت های پیش رو به ترتیب 200 و 235 تومان می باشد.

                   این تحلیل مبنی بر سیگنال خرید نیست لطفا پس از بررسی اقدام به معامله بفرمایید.

مهم ترین اخبار هفته ای که گذشت

تحلیل دلار:

شاخص دلار:شاخص دلار را در تایم روزانه مشاهده میکنید که از محدوده رنج خود خارج شده و در حال پول بک زدن به حمایت شکسته شده است.تارگت پیش روی شاخص دلار محدوده 101 می باشد.

تحلیل نفت(سبک):نفت بعد از رسیدن به محدوده 93 دلار  در حال اصلاح می باشد و فعلا نفت 77دلاری را میبینیم اولین حمایتی که میتوان برای نفت در نظر داشت محدوده 70دلار میباشد و در صورت از دست دادن این محدوده احتمال بازگشت نفت به سطح 65 دلار وجود دارد.

تغییرات کامودیتی ها در هفته گذشته

تحلیل انس طلا:انس طلا  را در تایم هفتگی مشاهده میکنید انس بعد از برخورد با کف محدوده ابر کومو برگشت باقدرتی داشت و توانست خود را بالای ابر کومو تثبیت کند حماتیت کوتاه مدت طلا محدوده 1980 دلار می باشد و مهم ترین مقاومت پیش روی انس مقاومت در محدوه  2100 دلار و سقف تاریخی می باشد.

حباب انواع سکه و طلا

ارزش ذاتی طلا و انواع سکه